Αγγελίες Real Estate

Νεότερα Σχόλια

Λεριά!
Χριστός Ανέστη.
Μερικοί το θέμα του Νοσοκομείου. απ΄ότι βλέπω, το έχουν πάρει προσωπικά για δικο...
Ειρήνη Καραγεώργου
Κυρία Περήφανη Λεριά, (δεν έχω τη δυνατότητα να σας προσφωνήσω με το επώνυμό σας αφού διατηρείτε την...
ΜΑΡΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΑΝ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΓΙΩΡΓΟ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧ...
ΚΥΡΙΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ !ΕΙΠΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
ΜΑΡΙΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΛΙΕΩΝ ΛΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ !
ΝΕΚΤΑΡΙΑ
΄΄Περήφανη Λεριά΄΄ μόνο περήφανη δεν είσαι....Οι κηφήνες είναι μέρος του συστήματος το οποίο εργάζετ...
Περήφανη Λεριά
Όσο συντηρούνται κηφήνες από το σύστημα, πάντα θα υπάρχει ο "μίζερος" αντίλογος που πονάει!
Και ...
ΝΕΚΤΑΡΙΑ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΜΙΖΕΡΙΑ!ΚΥΡΙΕ ΄΄ΠΟΥΤΙΝ΄΄!!
Περήφανη Λεριά
Να ευχαριστήσουμε επίσης και όλο τον κρατικό μηχανισμό που κινητοποιήθηκε εις βάρος του Έλληνα φορολ...

Ενοικιαζόμενα ποδήλατα σε 18 δήμους!

Ενοικιαζόμενα ποδήλατα σε 18 δήμους!Τα καλά νέα κυκλοφορούν με ορθοπεταλιά. Μετά το Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου που έκανε την αρχή, προγραμματίζοντας πρώτος να θέσει σε εφαρμογή το αυτοματοποιημένο σύστημα μετακίνησης με ποδήλατο, άλλοι 18 Δήμοι σε Αθήνα και επικράτεια ακολουθούν το παράδειγμά του.

Το σύστημα των κοινόχρηστων ποδηλάτων θα λειτουργεί στους περισσότερους δήμους μέχρι το Μάρτιο. Η διαδικασία ενοικίασης έχει ως εξής: πρώτα εγγραφή μέσω αίτησης στα κέντρα ενοικίασης των δήμων και ύστερα η ενοικίαση με τη χρήση μαγνητικής κάρτας.

Ο τρόπος πληρωμής και ο χρόνος χρήσης των ποδηλάτων καθορίζεται από τον εκάστοτε δήμο, ενώ θα υπάρχουν ημερήσιες, εβδομαδιαίες, μηνιαίες, τριμηνιαίες και ετήσιες συνδρομές. Οι σταθμοί των ποδηλάτων έχουν τοποθετηθεί σε σημεία όπου υπάρχει μετρό ή άλλα μέσα μεταφοράς ώστε να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό.

Τα ποδήλατα θα μας περιμένουν παρκαρισμένα στους εξής δήμους της Αθήνας: Αμαρουσίου, Μοσχάτου - Ταύρου, Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Νέας Σμύρνης και Μαραθώνα. Στην επικράτεια, τα κοινόχρηστα ποδήλατα θα τοποθετηθούν στους δήμους: Αιγιαλείας, Ακτίου - Βόνιτσας, Ζακύνθου, Καβάλας, Καρδίτσας, Κομοτηνής, Ανατολικής Μάνης, αρχαίας Ολυμπίας, Διδυμοτείχου, Δίου - Ολύμπου, Ναυπακτίας, Ναυπλιέων και Συκυωνίων.

Πολλοί διαφωνούν ήδη προκαταβολικά με το σύστημα των κοινόχρηστων ποδηλάτων. Οι λόγοι διάφοροι, κυρίως νοοτροπίας, αλλά και πολεοδομικοί. «Τα αυτοκίνητα καβαλάνε πεζοδρόμιο μέχρι να πιάσουν τοίχο, οι ποδηλατόδρομοι απουσιάζουν και ο έλληνας καταστρέφει ό,τι πιάσει στα χέρια του» λένε μερικοί. Και έχουν κάποιο δίκιο. Σίγουρα δε θα γίνουμε Ολλανδία σε μία μέρα. Η αλλαγή χρειάζεται προσπάθεια. Και παίρνει χρόνο. Ε, ας προσπαθήσουμε όλοι...

ΠΗΓΗ

  • Δεν βρέθηκαν σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Σχολιάζετε ως επισκέπτης

0
τους όρους και τις συνθήκες.

Χρήστες Online

Συνδεδεμένοι τώρα: 140 επισκέπτες.
κανένα μέλος | 140 επισκέπτες

Περισσότεροι επισκέπτες συνδεδεμένοι ταυτόχρονα: 1248 στις 26 Αυγούστου 2013 στις 14:07.

Για άμεση ενημέρωση κάντε LIKE

 

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Η Έντυπη έκδοση της εφημερίδας

Δρομολόγια Καταμαράν