back to top
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Γιατί μια εταιρεία ελαστικών βαθμολογεί τα καλύτερα εστιατόρια παγκοσμίως;

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑΓιατί μια εταιρεία ελαστικών βαθμολογεί τα καλύτερα εστιατόρια παγκοσμίως;

Ένα μικρό κόκκινο βιβλίο, μια εξαιρετική ιδέα, άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία και τη βιομηχανία γαστρονομίας.

Βρισκόμαστε γύρω στο 1900, στο Κλερμόντ Φεράν της Γαλλίας. Οι αδελφοί Αντρέ και Εντουάρ Μισελέν έχουν ένα επικερδές εργοστάσιο ελαστικών. Πωλούν λάστιχα για ποδήλατα.

Πρόκειται για δυο έξυπνους επιχειρηματίες, που προσπαθούν να εξελίξουν την επιχείρησή τους. Θέλουν να συμμετέχουν στην τάση που σαρώνει τον κόσμο. Το αυτοκίνητο. 

Λανσάρουν λοιπόν, μια σειρά ελαστικών για αυτοκίνητα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσονται. Τα αδέλφια είναι σίγουρα, πως τα προϊόντα τους θα έχουν ζήτηση.

Το 1891, τα ελαστικά των Μισελέν βγαίνουν στην αγορά. Όμως, μετά από μερικούς μήνες, οι πωλήσεις είναι κατώτερες των προσδοκιών.

Ο Αντρέ κι ο Εντουάρ προβληματίζονται. Ξέρουν, πως τα λάστιχά τους είναι καλά. 

Τότε συνειδητοποιούν, ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα χρησιμοποιούνταν για μικρές διαδρομές και κυριακάτικες εκδρομές. Ελάχιστοι οδηγοί έκαναν εκείνη την εποχή μεγάλα, τακτικά ταξίδια. Τα λάστιχα δεν φθείρονταν αρκετά γρήγορα, ώστε να χρειάζονται αντικατάσταση. 

Προκειμένου να διατηρήσουν την επιχείρησή τους, χρειάζονται νέα τακτική. Αντιλήφθηκαν, ότι για να είναι επιτυχής η επιχείρησή τους έπρεπε να οδηγεί περισσότερο ο κόσμος, για να αγοράζει νέα λάστιχα.

Οπότε, βρίσκουν μια ευφυή λύση, που θα ενισχύσει τη δουλειά τους και την όρεξη του κόσμου για ταξίδια. 

Οι Μισελέν θέλουν να εμπνεύσουν τους οδηγούς να κάνουν πιο μακρινά ταξίδια. Κι έχουν τον τέλειο τρόπο: Έναν ταξιδιωτικό οδηγό. 

Ο οδηγός πρότεινε εστιατόρια και ξενοδοχεία. Επίσης, έδειχνε πού υπήρχαν πρατήρια καυσίμων. Προέτρεπε τους οδηγούς να κάνουν ταξίδια με αυτοκίνητο, ώστε να αγοράζουν περισσότερα λάστιχα.

Τα αδέλφια μοίρασαν χιλιάδες δωρεάν οδηγούς σε ολόκληρη τη Γαλλία. Ευχήθηκαν να πετύχουν.

Και πράγματι, ο Οδηγός Μισελέν είχε επιτυχία. Οι γάλλοι έμπαιναν στα αυτοκίνητα κι εξερευνούσαν προορισμούς που δεν γνώριζαν πριν. Οι οδηγοί βασίζονταν στο βιβλίο για να κινηθούν.

Όπως έλπιζαν τα αδέλφια, οδηγούσαν τόσο, που τα λάστιχά τους φθείρονταν. Οι οδηγοί έσπευδαν να αγοράσουν λάστιχα Μισελέν, ώστε να μπορέσουν να ξαναβγούν στους δρόμους.

Τα αδέλφια ήταν ενθουσιασμένα. Τα λάστιχά τους είχαν επιτυχία.

Οι Μισελέν άρχισαν να βγάζουν κάθε χρόνο νέα έκδοση του οδηγού τους με νέες πληροφορίες, προορισμούς και αξιοθέατα. Σύντομα, ο οδηγός Μισελέν έγινε πασίγνωστος.

Πρόσθεσαν κι ένα ένθετο για εστιατόρια, που περιλάμβανε το σύστημα αξιολόγησης με τα αστέρια Μισελέν. Μέχρι σήμερα αποτελεί τον χρυσό κανόνα, με τον οποίο κρίνονται σεφ κι εστιατόρια.

Πηγή: freeinquiry.gr

{loadmodule mod_ads_elite,Ads Elite (2)}

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ