back to top
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ: Αντικατάσταση Αντιδημάρχου ορισθέντος με την υπ’ αριθμόν 1/03-01- 2011 απόφαση Δημάρχου

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ: Αντικατάσταση Αντιδημάρχου ορισθέντος με την υπ’ αριθμόν 1/03-01- 2011 απόφαση Δημάρχου

Ο Δήμαρχος Λέρου έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 5 και 282 παρ. 16 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»(ΦΕΚ 87 Α΄) . 2. Τις διατάξεις των άρθρων 94 και 95 του Ν. 3852/2010 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Δ.Κ.Κ. 3. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «αρμοδιότητες Δημάρχου» 4. Το δεδομένο ότι ο Δήμος Λέρου σύμφωνα με την κύρωση των αποτελεσμάτων του πραγματικού πληθυσμού της γενικής απογραφής της 18ης Μαρτίου 2001 (ΦΕΚ 715/Β΄) εμφανίζει πραγματικό πληθυσμό άνω των οκτώ χιλιάδων (8.000) μόνιμους κατοίκους.

5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Λέρου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν δύο (2) Αντιδήμαρχοι. 6. Την υπ’ αριθμ. 1/3-1-2011 προηγούμενη απόφαση, περί ορισμού των Αντιδημάρχων για τα έτη 2011-2012. 7. Την ανάγκη αντικατάστασης του Αντιδημάρχου κ. Ασβεστά Ευάγγελου του Θεοδώρου πριν από τη λήξη της θητείας του, ένεκα πλημμελούς άσκησης των καθηκόντων του.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Αντικαθιστά τον μέχρι σήμερα ορισθέντα ως Αντιδήμαρχο κ. Ασβεστά Ευάγγελο του Θεοδώρου και για τους λόγους που αναφέρονται στο κύριο σώμα της παρούσας απόφασης.

Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Λέρου στη θέση του αντικατασταθέντα και για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της θητείας, ήτοι από 23/02/2012 μέχρι 31/12/2012, τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Βιρβίλη Θεολόγο του Γεωργίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Αρμοδιότητες Τεχνικών Υπηρεσιών και ειδικότερα υπηρεσίες γραφείου συνεργείων έργων και υλοποίησης Τεχνικού Προγράμματος 2012.

2. Τις υπηρεσίες που ανάγονται σε θέματα του γραφείου προστασίας Περιβάλλοντος και αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών (Πολιτική Προστασία). Οι παραπάνω αρμοδιότητες του Δημάρχου εκχωρούνται και μεταβιβάζονται και με εξουσιοδότηση υπογραφής ορισμένων εγγράφων και παραστατικών που προβλέπονται κατά την προπαρασκευαστική διαδικασία εκτέλεσης των εργασιακών αντικειμένων, προς διευκόλυνση του έργου του, για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και για την γρήγορη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών.

Κατά τα λοιπά ισχύει ως έχει και έχει κοινοποιηθεί η υπ’ αριθμ. 1/2011 Απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στο Πρόγραμμα « ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Η απόφαση αυτή έλαβε Α/Α 4/2012 

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ