back to top
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Υποτροφία σε μαθήτρια από τη Λέρο!

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥΥποτροφία σε μαθήτρια από τη Λέρο!

ΕΠΕΛΕΓΗΣΑΝ ΔΥΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ (ΛΕΡΟ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΟΚΤΗΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ Β’ ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ


Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Σωματείο Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Β’ Βάθμιας Εκπ/σης Δωδ/σου, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Λευκωσίας, απονέμει δύο πλήρεις υποτροφίες σπουδών (συνολικής αξίας 50.000 ευρώ) σε μαθητές των ακριτικών νησιών της Δωδεκανήσου.

Μετά τη σχολαστική αξιολόγηση των αιτήσεων και με βάση τις δυνατότητες, τα όνειρα, τα προσωπικά εμπόδια, αλλά και την επιθυμία να επιστρέψουν μετά το πέρας των σπουδών στα νησιά τους, ώστε να αξιοποιήσουν γόνιμα τις γνώσεις τους, επελέγησαν για τις πλήρεις υποτροφίες 2014, οι εξής μαθητές:

Α. Σκούφαλου Ευαγγελία από την Αστυπάλαια, στη Φαρμακευτική σχολή του πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Β. Μούζου Μαγδαληνή από τη Λέρο, στο τμήμα Ψυχολογίας του πανεπιστημίου Λευκωσίας. 
 Οι υποτροφίες θα δοθούν την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου στις 7.00 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο Mediterranean, σε ειδική εκδήλωση παρουσίασης του πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Η μόρφωση και η ακαδημαϊκή επιτυχία ειδικότερα, θεωρούνται καταλύτης για την οικονομική και κοινωνική πρόοδο του ατόμου, αλλά και της κοινότητας στην οποία ανήκει. Επιπρόσθετα, οι νέες πολιτικές και οικονομικές συνθήκες υπαγορεύουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία αντιλαμβάνεται κάθε τι γύρω από την εκπαίδευση.

Με βάση το αίτημα για το σχολείο των ίσων ευκαιριών παρουσιάζεται ένα σχολείο άνισων αποτελεσμάτων, απόρροια της ιδιομορφίας μιας εκπαιδευτικής δομής η οποία διαρθρώνεται ανάλογα με την απόσταση από το κέντρο, τον πληθυσμό και την προσβασιμότητα, παραγκωνίζοντας τις ιδιαίτερες συνθήκες της νησιωτικής Ελλάδας.  Δυσκολίες στο εκπαιδευτικό σύστημα όπως:


• η καθυστερημένη (ή η ελλιπής) τοποθέτηση εκπαιδευτικών στα σχολεία,
• η έλλειψη εναλλακτικών μεθόδων διδακτικής στήριξης (φροντιστήρια),
• τα κενά από γνώσεις προηγούμενων τάξεων ,

• η ελλιπής πρόσβαση σε πηγές για απόκτηση βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού,
• το προβληματικό δίκτυο επικοινωνίας (χαμηλής ταχύτητας ή ασθενούς σύνδεσης διαδίκτυο),
• η αραιή συγκοινωνία και η συχνή αποκοπή του νησιού,

• η έλλειψη ενδιαφέροντος των μαθητών για περεταίρω σπουδές, λόγω περιορισμένων πληροφοριών και ερεθισμάτων αλλά και λόγω οριοθετημένων επαγγελματικών προοπτικών στις περιοχές αυτές,  δημιουργούν την ανάγκη μιας εκπαιδευτικής ευκαιρίας σε εκείνα τα παιδιά τα οποία «τολμούν» να ονειρεύονται. Ωστόσο, σε ασθενείς οικονομικά εποχές, ανυψώνονται εμπόδια υλοποίησης των σχεδίων τους. 

Δεδομένης της ιδιαιτερότητας των απομακρυσμένων αυτών περιοχών, το πανεπιστήμιο Λευκωσίας, ευαισθητοποιημένο σε θέματα παιδείας τα οποία συγχρόνως άπτονται  εθνικής σημασίας στα  ακριτικά νησιά μας, προσφέρει τη δυνατότητα σπουδών στα τμήματά του, προκειμένου να εξοπλίσει τα νέα παιδιά με τη γνώση και την αυτοπεποίθηση.

Παράλληλα, η συγκεκριμένη προσπάθεια φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης και παροχής των εκπαιδευτικών υπηρεσιών των Φροντιστών Δωδεκανήσου στους μαθητές αυτούς, οι οποίοι δεν έχουν την «πολυτέλεια» της  φροντιστηριακής στήριξης. Επιπλέον, αποσκοπεί στην τόνωση του ενδιαφέροντος για περαιτέρω ακαδημαϊκή μόρφωση των μαθητών, οι οποίοι προέρχονται από δυσπρόσιτες γεωγραφικές περιοχές με περιορισμένα ερεθίσματα και διαφορετική κουλτούρα. Αναμφισβήτητα, η αντιμετώπιση της κρίσης και των συνεπειών της, συνιστά τη μάθηση.

ενδιαφεροντα θεματα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ