Δελτίο Τύπου εξέδωσε ο Δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης, αναφέροντας τα εξής: Σήμερα είναι μια ξεχωριστή ημέρα για την Πάτμο και τον αθλητισμό του νησιού μας. Η Δημοτική Αρχή, αναγνωρίζοντας από την πρώτη στιγμή τη σοβαρότητα ενός προβλήματος που απασχολούσε επί σειρά ετών αθλητές, γονείς και την τοπική κοινωνία, εργάστηκε μεθοδικά και πέτυχε την εξασφάλιση χρηματοδότησης 700.000 ευρώ από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης για την πλήρη αναβάθμιση του Δημοτικού Γηπέδου Ποδοσφαίρου Πάτμου «Μανώλης Στράτας».
Το έργο περιλαμβάνει νέο συνθετικό χλοοτάπητα, νέα αποστραγγιστική υπόβαση, σύγχρονο φωτισμό, νέο αθλητικό εξοπλισμό, 200 νέα καθίσματα στις κερκίδες και αναβάθμιση της περίφραξης, δημιουργώντας ένα ασφαλές και σύγχρονο γήπεδο για τα παιδιά μας και όλους τους αθλητές.
Θερμές ευχαριστίες στην Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη για την υπογραφή της απόφασης ένταξης και στον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, του οποίου η διαρκής στήριξη υπήρξε καθοριστική για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Για εμάς, τα χρόνια προβλήματα δεν είναι για να καταγράφονται. Είναι για να λύνονται.
Με σχέδιο, επιμονή και αποτελεσματικότητα συνεχίζουμε να κάνουμε πράξη όσα έχει ανάγκη η Πάτμος.


Σχόλια αναγνωστών
Τα σχόλια δημοσιεύονται κατόπιν έγκρισης.